NO SOUND BUT THE WIND

Hejsan!
Sitter just nu och lyssnar på Iron Man - Black Sabbath, en väldigt king låt!
Sen kan jag dårå berätta att jag ska se New Moon igen nästa helg med den lika besatta Maria, så om ni kommer på samma salong som oss så kommer vi nog vara dem jobbiga som skriker varje gång någon snygg kommer in i bilden.. vilket tyvärr är hela tiden.

Jag vill ha cola! OH yes, imorn är det den 25:e, vilket menas studiebidrag! Vilket i sin tur alltså menas  c o c a  c o l a  all weeks long!! hallelujah.

Nej nu ska ska jag titta på TVD (the vampire daires) 
/ Petra 

 

Kommentarer
Postat av: Ee

Kära Petra,

Studiebidraget kommer den 30 ;)

kram

2009-11-26 @ 13:56:08
Postat av: Petra

kanske för dig käära Ee, men jag fick min då, buuuurned! ;)

2009-11-26 @ 17:49:42
URL: http://petraochkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0