Just nu

nu sitter jag och lyssnar på nrj, typ den enda radiokanalen man kan lyssna på höhö (jag antar att petra håller med om det) haha x)

men bortsett från det så är jag jävligt arg just nu. dels på en speciell person som är så extremt feg och dum i huvudet (hoppas du läser detta och förstår vem jag menar säger jag bara!) och dels på en grej som jag bara kan skylla mej själv för... som jag tänker på hela tiden. men jag antar att man måste tänka så att man lär sig av sina misstag, men ibland hjälper det fan inte att tänka så! jag är så arg på mej själv just nu :(



sen vill jag bara säga till puss till alla underbara människor som jag älskar för ni är så jävla bäst och jag hoppas att ni vet det! ni betyder mest and i love u guys! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

//Katarina

Kommentarer
Postat av: freja

usch, katti! ring och berätta!

2009-11-09 @ 20:40:49
URL: http://glossycrisps.blogg.se/
Postat av: Josefina

I know whata son of a bitch, bläch på den fulungen haha, låt hatet flöda x) <3<3

2009-11-09 @ 21:25:53
URL: http://glossycrisps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0