JERK IT OUT

Tjena!
Läste ni att Katarina hade sett Arn! Omfg! Och hon tänkte först inte fota! :O Jag menar om hon inte hade gjort det skulle jag .. ah jag vet inte vad jag skulle göra men nått! För ARN är såååå snygg right?? ;)

Iallafall, var i skolan idag och sov igenom mig hela dagen kan man säga, och *andas andas*.. jag fick VG i BILD! Jag är ett starkt mvg-barn på just bild, men han verkar inte se min talang den jävla .. Lars? We dont like Lars.. or Mattias.. eller vad bild-läraren heter ;P

Att göra den här veckan:
 
 Fredag: Matte prov! (fick ju IG på förra så måste verkligen börja plugga snart!)
 Tisdag: Engelska redovisning (måste få papprerna idag on hotmail or els im dead!)
Tisdag: So läxa (haha och den har jag bara checkat för den ska man inte ens plugga till, man ska använda sina anteckingar sörru)
Onsdag: Spanska läxa (kan bestämt säga att jag alltid har glömt bort att göra en ända spanskaläxa!)

Haha jobbig vecka va? ;) Det är jobbigare än det verkar kan jag säga.. eller kanske igentligen inte såå jätte super jobbig men jaja.

Den här bilden bjuder jag på! From a night far far away..


// PETRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0