HATERS

Hejsan allesammans!
Har precis tittat på One Tree hill, den hansome mr Nathan var så såklart med! hallelujah.
Iallfall, idag måste jag verkligen plugga känner jag, har ju matte-prov på friday, so i got to study! (Bra att jag sa det igen på engelska i slutet, för er som inte kan svenska dårå..)

Movin on.
Jag måste bara uttrycka mina känslor nu, är så jäävla irriterad på någon, eller rättare sagt några. Det gör så ont bara jag tänker på vad dem har gjort mot mig dem jävlarna, I hate them!

You know who you are...

Haha det var meningen att de skulle låta som om det var personer.. om ni inte fattde det. Iallfall jag höll på att grava ihjäl mig när jag kom på de just so you know.
För er som inte förstod (hahahhahah) ska inte känna er bortkomna (hahahahah), NEJ men ärligt. Det var iallfall mina kära lårhöga klackskor jag tog min ilska på, h a t e r s. Inte kul! Jag trodde ärligt att mina fossingar var helt blodiga och brutna när jag tog av mig dem, men no no, inte ens en skråma! amaazzing..
// PETRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0