HEARING DAMAGE


Tja!
Petra här, har inte skrivit på ett tag tyvörr, ive been sooo busy!
Nej verkligen inte, igår gick jag runt i min snygga söndriga TH-tröja som jag sover i hela dagen och tittade på min favoritserie Avatar, haha inte alls en barnserie..
Och idag var jag med Maria hela dagen, vi gjorde choclateballs och varm choklad, plus tittade på Twilight (som jag faktiskt gillade den här gången! jag måste erkänna att edward var ganska snygg..) sen En kärlekshistoria (som var en besvikelse, här riskerar man att bli bötad för att ladda ner den, och så suger den!) och till sist komedin Sex Drive (nakna tjejer sprang förbi lite då och då haha??)
Men det blev en väldigt mysig och funny day med mongomaria :)

Nej nu ska jag titta på The Vampire Daires!

/ Attling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0