MÅNDAG

Tjena tjena!
Kom precis hem från en jobbig prommenad med hunden, i mörket! Det är så jävla sjukt mörkt ute redan vid 4.. inte kul!
Idag var en helt vanlig måndag, var trött som vanligt (somnade 2 av någon anledning) och jag hade pain-jeans på mig, hatar dem jävlarna ärligt; de kommer bli min död nästa gång jag använder dem..
Moving on. Imorn är det engelska redovning, och jag tycker faktiskt att det ska va skönt att bli av med det! Ja menar jag har oroat mig varje eng-lektion men har aldig hunnit till våran grupp, but I can't take it anymore! Haha. Plus att jag har mediaproduktons-redovisning på torsdag, spanska glosor till på onsdag och matte prov på fredag! Fuck it säger jag just nu för, för det första: har inga av böckerna, för det andra: orkar inte! och för det tredje: den enda man igentligen borde pluuga på är matte-provet, och det är på fredag! Så smart tänker jag dårå haha.

Lägger in en skit scary bild på jossi :O säger inte hennes blick väldigt mycket ''I'm gonna kill her in her sleep''?? Haha


..och en normalare bild så alla ser hur hon igentligen ser ut ;D

..eller ah normal & normal..

Skriver mer senare!
// petra


Kommentarer
Postat av: Josefina

haha vafan va alla skulle lägga in fula bilder på mej idag då :o

2009-11-16 @ 20:51:23
URL: http://glossycrisps.blogg.se/
Postat av: Petra

höhö its scaryjosefina-week ju! visste du inte ?? :O <3

2009-11-16 @ 21:06:23
URL: http://petraochkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0