NU ÄR DET FREDAGSMYS

Ay ay!
Sitter här och är utsvulten! Det enda i princip jag har ätit idag är ett äpple till lunch och en coca cola när jag kom hem! Jag vill ha mat!

Anyway. Ikväll ska iallfall jag och tjejerna tare lugnt, med film och onyttigheter. Någon kväll ska man ju tare lugnt ellerhur? Så imorn får bli mer fartigare, now we're just take it chill with all the parting haha.

Tänkte ladda ner typ scary movie och Friday the 13:th till kvällen, men är jävligt orolig för att ladda ner! Fyfan, jag som inte ens laddar ner alls mycket kommer säkert bli fast.. ja menar det är ju fredag den trettonde, anything can happend.

Nej nu är det gjort, och jag hör än så länge ingen polissiren :D

NUFF SAID!


// PETRA

Kommentarer
Postat av: din storbystade syster

jag inte gilla den bilden. Jag inte vilja du ha den. Du sluta

puss

2009-11-14 @ 18:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0