dont take my sunshine away



tjena tjena!
Jag måste säga att jag verkligen är helt jävla skum när jag har hallonvecka. Igår så grät jag i fan flera timmar för jag inte kom på vilken jag gillade best, Edward Cullen, eller Jacob Black! Det är verkligen svårt, för jag gillar (tror jag) mer E i böckerna, och mer J i filmerna. Fan vad det var jobbigt. Plus jag började gråta idag också när jag skulle till skolan för jag lyssnade på låten Hallelujah - Jeff Buckely, som faktiskt inte ens är alls sorglig om man tänker efter. Som tur var fick jag inget sådant utbrott i skolan, för jag känner vkligen att när jag väl börjar så kan jag inte sluta på några timmar..
Juste höll nästan på att glömma, också på hundpromenaden när jag lyssnade på låten som jag lägger ut detta inlägg, som inte heller den är så värst jobbig. Juste, och sen när jag kom hem också, man undrar ju hur mycket man kan gråta på en vecka om detta fortsätter..

Det skumma är att jag också är så jävla irriterad på allt och alla som står i min väg.. mest dårå mina systrar de jävlarna som irriterar mig.. Jag har faktiskt aldrig känt att jag vill skjuta skallarna av dem så mycket som jag faktiskt vill varje gång de öppnar deras munnar. I dont know if I can take it anymore!
Okej, såå farligt är det inte.. eller ?? Haha jag skrev faktiskt ''Okej så farligt är det inte'' för jag blev lite orolig ifall jag faktiskt skulle göra någonting mot my lovely sisters, och polisen skulle koppla mig tll brottet för jag skrev i K:s och min kända blogg att jag ville skjuta skallarna av dem. För vem läser inte våran blogg liksom?? :O

Nu när ni vet att jag är en gråtande och skrikande bitch denna vecka pga hallonvecka, så behöver ni inte bry er om jag skriver i flera inlägg om hur mycket jag hatar allt och alla.. vilekt jag inte skulle göra (i hope) för då skulle jag framstå som ett emo, and who wants to be a emo??

Nu ska jag glo på Vampire Diares (Räkna med att jag kommer säga det varje gång jag avslutar ett inlägg)


// Petra Attling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0