WIUHUU!

Idag såg jag och Maria en kille som såg exakt ut som sångaren i Green Day,, fast snyggare med längre hår och kostym! Dont ask me why han hade en kostym på sig :O but it was hot!
Men så skämde ju jag ut mig när jag inte såg att han var samma datarum som oss. Maria bah typ gjorde diskreta nickningar för att titta dit och sa typ ''vår grrälskling'', men osmart som jag är så frågade jag högt: vadå menar du den snygga sminkade killen som ser ut som han i Green day? Jag menar han är den enda i skolansom bär smink, och ser ut som sångaren i Green Day, men jag tror att jag har gjort ett intryck iallfall x)


Tyyp såhär! hoottie

Moving on. Ja har iallfall (stalker varning?) checkat han i skolkatalogen, och han går tydligen i 3:an! JAG HAR BARA ETT ÅR PÅ MIG! fuck säger jag bara, ska jag bust a move av panik att han snart går ut! stessigt liv man kan ha, soooo much drama.

/ Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0