WHO SAYS YOU'RE ONLY YOUNG ONCE?

Godmorgon alle sammans!
Idag är jag hemma på grund av någonting I dont wanna tell you.. Men det är inte för jag är trött och inte orkar skolan, I'm not lying, jag måste vara hemma idag! :O Trust me on this, you really don't wanna know.

Så dagen kommer säkert att spenderas med film och läsa lite i engelskaboken Slam, som faktiskt är bra för en gångs skull!

Bara en sak som jag oroar mig för.. om jag gjorde rätt när jag anmälde min frånvaro! För jag menar det stpd att min G-närvaro (what the hell is that?) är anmäld så jag gjorde så på alla lektioner dårå, såå jag hoppas att jag lyckades annars tror de att jag skolkade hela dagen, vilket inte är bra för mitt studiebidrag! :s

Kommer troligtvis skriva mer idag eftersom jag inte har något annat liv pga jag inte kan leave the house..

Ska titta på den hyrda filmen ''17 Again'' igen, eftersom jag redan sett den 2 gånger men den är så jäkla rolig!
Nu gllar jag t.o.m. Zac Efron, and thats saying something!

BYE!
zac-17-again-zac-efron-5012242-1280-10241

/ P.C.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0