Waynes med Freja

efter skolan bar det av till stan med freja :D vi gick runt ett litet tag och letade julklappar. freja köpte en ring till sin kusin och jag skulle kolla på present till mamma, men det jag tänkte köpa kostade 500 kr :/ kändes sådär. därför har man sin kära pappa och lillebror som kan få bidra lite oxå haha ;) sen bestämde vi oss iaf för att gå och fika. det första stället vi gick till hade typ gått i konkurs eller nått för det såg helt igen bommat ut :o sen gick vi till ett annat ställe och där var det fullt. sen hittade vi äntligen ett waynes coffe där det fanns mkt plats :) och vem är där om inte självaste Kenza! :o hon var tydligen där och fikade med en läsare. så det var dagens kändis! :) och ikväll drar jag och freja till petra, får se vad vi hittar på. det går inte så bra för oss på fest fronten *big surprise x)* så det blir väl ngt chill :P


hej jag och freja satte oss inte alls (självklart) på samma plats som Kenza och hennes läsare hade suttit.. haha





Ha en trevlig fredag för det ska jag ha! :D // Katarina 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0