uppdatering..

heeey blöggen! tänkte uppdatera lite om vad som hänt i helgen cause I know you wanna know what I'm been up to! ;D haha i fredags var det chill med freja och petra :) freja var aggresivare än vanligt och slog mej hela tiden :'( *buhu* haha, och som petra redan har sagt så badade vi bubbelpool och drack cola :) sen igår drog jag och petra till stan och julklapps shoppade lite, och jag letade ju inte alls efterjulklappar till mej själv hehe.. (a) men nu har jag nästan köpt ALLA julklappar så det är skönt, sen kanske jag köpte en julklapp till mej själv oxå ;) sen på kvällen var de iaf fest med tjejerna från klassen :) roooligt! :D 
 
idag blir det pluggdag *greeat* sen ikväll ska jossi ringa och uppdatera om hennes helg i trysil! haha ca´'t wait! :D



julklapp till mej själv :) .... 




HA DET!//KATTI

Kommentarer
Postat av: freja

GULLIGT!

var BH modellen bra alltså? :) <33

2009-12-13 @ 20:43:13
URL: http://glossycrisps.blogg.se/
Postat av: alex i trean

uuuh sexiii

2009-12-15 @ 10:32:36
Postat av: Torbjörn

Hett, får man se på? ;)

2009-12-15 @ 10:34:07
Postat av: freja

oj oj katti får fullt upp :P

2009-12-16 @ 18:28:45
URL: http://glossycrisps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0