TIPS:


Hehe inte alls spegelvänt, men jag vet inte hur man ska göra så att den blir åt ''andra hållet'', så det får bli såhär. Iallfall den här boken är så jävla grymt bra att jag skippar mycket skolarbete för att läsa de här serierna.
För er som inte kan läsa bakåtvänt åt sidan, så står det ''Legenden om Darren Shan'', och den här 3:e boken heter Dödens Tunnlar, och yes den handlar om vampyrer och sånt, you know, lucky me!
Förut (okej 2 veckor sen) så trodde jag verkligen på vad det stod i boken, mest pga att det inte finns någon riktig författare som ni kanske ser, ni som kan läsa spegelvänt. Men sen tog jag mig en funderare och tänkte att den kanske inte var så verklig som det stod att den var, och jaa, jag tror för det mesta på allt som det står att det är sanningsbaserad eller sann historia..

/ Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0