Thursday

idag började jag kl 1 naaajs säger jag bara ;D just nu sitter jag och lyssnar sönder telephone (som jag la upp i inlägget under) så jävla underbar låt! :D vi simmade iaf på gympan och det var inte så hemskt som jag trodde, det var faktiskt ganska kul :D haha lite synd om ida bara som nästan blev dränkt av niklas x) efter simning skulle jag och ida åka och ta sprutan men då skulle man ju såklart ha legg med sig. KUL att någon berättade det för oss! :S så nu måste vi köa imorron ist, yeeei. så jag kommer antagligen vara död imorron kväll för alla verkar ju bli sjuka av sprutan, ännu mer yeei! aja det blir väl bra att få det hela överstökat.. sen efter skolan ska jag åka och hämta jossi från skolan haha :D och så ska vi dra till stan med freja och julshoppa lite, myyys! :D sen på kvällen ska vi träffa petra och då får man se vad som händer antagligen ngt roligt :)



//katarina :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0