the day before




japp igår var det som sagt bio med babsan som gällde :D vi träffade josefina och "mister x" där oxå (haha jag är för rolig) lite synd bara att jag råkade göra bort mej totalt men det får man väl bjuda på i guess ;) filmen var iaf helt okej, fast den var faktiskt inte så bra som jag trodde.. twilight var sjukt mycket bättre! men snart ska iaf jag y la familia dra iväg till oaklake och träffa kusinerna :D och duktig som jag är har jag packat ihop alla mina saker så nu är det jag som väntar på att familjen ska bli klar! :o första gången det har hänt :D



men jag kommer antagligen inte skriva så mycket i bloggen när jag är borta så GOD JUL på er om jag inte hinner säga det imorron ;D



// katarina


Kommentarer
Postat av: Babs

Jaaaaaacooooob <3 Oh my goooodneeeess....

2009-12-24 @ 11:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0