Stop telephoning me

tänkte berätta lite om igår kväll eftersom jag inte har något bättre för mej haha ;D
det började iaf med att jag, petra, freja och jossi tänkte ha en hemmakväll hos petra. sen smsar jossi att hon har hittat en fest i medis. så vi bestämmer oss för att åka dit. men jag får värsta ångesten eftersom mitt hår typ är smutsigt, hade ju inte förberett mej för fest! :o så efter typ en kvart av fundering om jag ska tvätta håret eller inte bestämmer jag mej för att göra det! så petra får hjälpa mej att tvätta håret. det hela slutar med att jag får en massa vatten i ögat så min mascara rinner och jag får värsta emo ögat! :o väääldigt najs. så jag måste tvätta bort all mascara och har då bara mascara på ena ögat *greeeat!* men jag fick låna smink av petra och jossi så det hela löste sig x) sen fick jag stressa ihjäl mej att fixa håret eftersom josefina typ hade panik och trodde att vi skulle missa bussen. sen när vi väl var på bussen så var det några fulla 25 åringar som satt och sjöng och pratade om oss. jag och petra såg typ likadana ut (båda hade röda jackor) och jossi och freja hade svarta jackor, det tyckte dom var as kul och så började dom snacka om att vi inte var 4 utan att dom såg dubbelt. så roligt hade dom haha. vi kom iaf fram till festen tillslut och sen sov jag hos petra :)

ikväll är jag aaaas trött, kanske beror på sprutan :/ så det blir nog en hemmakväll med tjejerna.




slänger in en gammal bild från majas fest :)



//katarina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0