SÖNDAGEN

Tjena!
Gud känner verkligen att jag inte har skrivit mycket inlägg alls och jävligt tråkiga!
Men det ska det minsann bli ändring på!

Idag var jag i Farsta med Ida och julhandlade.. okej fick tag i en julklapp men ändå bättre än ingenting ellerhur? Anyway, sedan drog vi vidare till någonstans för att träffa Tove och gänget på en julmarknad, så där köpte vi en massa julgodis och sånt och åt dem när vi slog in our gifts.. min blev ju superfin som alltid..

Och när klockan var typ 6 så fick jag världens kick och bara gick ut och sprang för första gången på.. 1 år?? Iallfall så har jag bestämt mig för att springa imorn, även om mina ben är dead right now. Helt ärligt så känner jag att jag vill springa varje dag i mörkret.. wierd ha? Jag menar jag har inte orkat springa på flera månader och nu liksom varje dag! Attling är en ny människa.. haha lite roligt att jag säger att jag ska springa varje dag, när detta är första gången men yeah yeah.

OJ! Kom just på att jag har spanska prov imorn! Och jag har inte pluggat! OMFG, detta kommer ju gå som smort.. Vänta ska kolla mitt horoskop!
*Fem minuter senare*
''Du kan försättas i en svår situation men i sista stund räddas du ur den. I så fall får händelsen dig att börja fundera mycket.'' HMMM vad kan det betyda?? Antingen att någon hjälper mig med spanska provet i sista sekunden.. eller att jag nästan blir påkörd och blir en hippie som älskar livet och vill ha fred... hmmmmmm

Några snygga bilder ifrån dagen!


When Ida and I satt på Kina Restaurang, det var i princip det enda vi gjorde i Farsta haha..


Höhö, mina snygga pepparkaks grisar.. som tyvärr inte ville para sig särkillt länge tyvärr..

/ P e t r a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0