Onsdag

tänkte skriva lite i bloggen eftersom att petra blir arg på mej annars haha :D men efterskolan så drog iaf jag och petra hem till mej, det var ju som sagt lillördag idag ;) haha vi åt upp våran gamla rulltårta (ta det lugnt den har legat i frysen!) och kollade på one three hill, the hills my super sweet sixteen m.m. *hej tv nördar? x) * men one three hill avsnittet var faktiskt väldigt roligt och ikväll ska jag försöka hitta en sida där man kan kolla på 17 again eftersom petra säger att den är så bra, så upp till bevis! :) nä nu ska jag försöka göra lite mer på min fina marknadsplan som ska vara inlämnad på måndag ;)


have a nice day! //katti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0