NEW YEAR!

Tjena och gott nytt år.. igen!

Höhö har inte skrivit så bra i bloggen kan man ju säga, im the new Katarina! :o hemska tanke.
Nej men jag har bara varit såå upptagen med att live the dream, jag menar det tar upp heela min fritid!
Anyway, tonight är det nyårsafton! Men det jobbiga är att festen vi skulle på kanske inte blir av pga killen som kände han som skulle ha den fick inte gå ut ikväll, så där failade den idéen! Så vi får se vad vi hittar, man känner sig ju inte a-a-alls tvungen att ha the best night in life på nyår, nej nej.

Har nya klackskor, snygg klänning och lösögonfransar (inte för att jag behöver med mina långa och helt otroligt snygga naturliga fransar höhö) so im ready!

Nej nu måste jag iväg! Men först.. bilder på mina newfixed eyes! *wiii*


ZOOOOOOOOMMMM!


/ Petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0