Mr. Brightside

Helluuee (Katti style)

Idag skolkade jag och Maria sista lektionen för att åka hem till casa de Attling, gjorde chokladbollar (what ells liksom?) och tittade på Pirates of the Caribean! Vi dregglade ju inte aaalls när Johnny Depp kom inte i bilden.. nejnej..

Moving on. Imorn blir det förhoppningsvis någon fest med Katarina & Josefina, bara jag hittar någon som kan köpa ut åt oss, eftersom mitt säkra kort som alltid varit så snäll och köpt ut inte är ett säkert kort anymore.. fuck. Så får hoppas på det bästa helt enkelt! Annars.. jaa annars får man väl smaka från en massa andra, as I use to do hehe.


Hur f** kan man motstå honom ??

/ Petra


Kommentarer
Postat av: katarina

för att han är en gammal gubbe? x)

2009-12-03 @ 20:23:54
URL: http://petraochkatarina.blogg.se/
Postat av: Petra

haha men och? jag bangar inte katti, och jag vet att du inte heller om du skulle ha chansen ;D



haha inte alls konstigt att vi kommenterar vår egen blogg höhööhö<3

2009-12-03 @ 21:27:32
URL: http://petraochkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0