I'VE SAID IT BEFORE AND I'LL SAY IT AGAIN, IF YOU THINK YOU'RE ALIVE YOU'RE BETTER OF DEAD

Idag var som vanligt en skoldag med m-y-y-cket skratt och typ ingen verkstad, vi skyller detta mestadels på Maria som inte lät mig plugga på lektionerna ;)

Anyway, håller på att göra min logg (den ska va inlämnad på fredag! ja e såå duktig!) och dricker min julmust. Som by the way jag blev lurad på! Jag trodde att det var värsta kapet när jag köpte två 50 cl julmust för 29:-! Men no no, igentligen så tjänade jag.. 1 krona?? Faaaail säger jag bara, I dislike Pressbyrååån!

/ Petra Charlotte Attling


Kommentarer
Postat av: MM

Inte okej att skylla på mig Petra, du jobbade inte ens när jag faktiskt var tyst! xD

Och ja, du vart lurad, imorgon så köper vi julmust som är värd sina stålar ;)

2009-12-01 @ 21:56:50
URL: http://mariamongo.blogg.se/
Postat av: Petra

Haha okej kanske lite mitt fel också dårå, inte för att det gick så bra med pluggandet den här dagen också men ändå ;D



Håna inte mina julmust! De kanske var dyra, men de var dem gooodaste jag någonsin druckit! ..typ.



haha ah det gör vi IMORN! :D höhö för såg ju denna coment lite sent sörruuu..

2009-12-02 @ 18:37:47
URL: http://petraochkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0