FJÄRDE ADVENT!

Tjabba!
Någon mer än jag som klädde granen idag? :)

Idag har jag bara tagit det lugnt med mulning och äta julgodis, så nu är jag inte aalls uppblåst. Anyway, imorn så är det minijulafton för mig, Freak, Ganning och Magnusson, så det kommer bli mysigt att open some presents lite innan jul!
Juste, hade beställt ett par saker från internet, som var julklappar, men no no, jag hade tydligen gjort fel så dem hade inte ens skickats, så kul för den personen som ska få en lapp på julafton med : Hehe, du får din liite senare än de andra. Nooooooooooooooooooo!

Nej nu måste jag ut med jycken i snöovädret!


/ Petra attling

Kommentarer
Postat av: Lisa

nej jag ska göra det imorn hade jag tänkt :) fin blogg! kolla in min roliga blogg på devote!

2009-12-20 @ 20:41:00
URL: http://lisavictoria.devote.se/
Postat av: Petra

tack :) a det ska jag !

2009-12-21 @ 10:44:26
URL: http://petraochkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0