en liten lista om mej..

har lite tråkigt så jag tänkte svara på några frågor som jag hittade på frejas och jossis blogg ;D (så kul har jag haha)

10 favoriter:


Färg: rosa (a)
Mat: PANNKAKA SLÅR ALLT!
Musik: typ RnB m.m.
Film: ojoj svårt, just nu är det yp 2012 haha
Bok: gossip girl böckerna eller twilight serien (samma svar som freja hade hehe)
Sport: dans
Årstid: sommar eller vår
Veckodag: Fredag
Glassmak: hallonsorbé!! :D
Tid på dygnet: kvällen!

9 för tillfället:
Humör: glad I guess, det är ju FREDAG ;)
Smak: gott
Kläder: svarta tights och vitt linne + spets linne
Bakgrund: haha rolig bild från i nian på da göörls! ;D
Nagellack: arosa (typ ljusrosa)
Tid: 19:23
Omgivning: sitter framför datorn at home
Irritationsobjekt: oj det är mycket det..

8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän: haha typ nån kille som hette jacob
Screen name: öh?
Husdjur: kaninerna
Piercing: öronen
Förälskelse: oj typ nån kille på dagis (a) 
Musik: ingen aning, aqua kanske eller va de nu hette :D
Godis: choklad tror jag
Kyss: det ni ;)
7 senaste:
Mat: middag
Dryck: cola
Biltur: oj nån gång förra veckan typ.
Kyss: några veckor sedan
Spelad låt: bad romance - lady gaga
TV-program: nått på MTV
Person att prata med: familjen

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: haha neeej!
Brutit mot lagen: inte vad jag vet :o
Blivit arresterad: ja FLERA GÅNGER! :D
Badat naken: aa höhö
Varit med på TV: Ja hela tiden!
Kysst någon du inte känner: yesbox

5 nej tack:

Kläder: utsvängda jeans är ett big no no enligt mej..
Mat: ärtsoppa 
Musik: hård rock (bläää)
Dryck: den va svår...
Personlighetsdrag: falska personer och personer utan humor! :o

4 saker:
Du gjorde igår kväll: åt
Du kan höra just nu: bad romance
Du inte kan leva utan: alla braiga personer som jag älskar! :D
Du gör när du har tråkigt: dansar (a) höhö

3 personer:

Du kan berätta allt för: freja, jossi, petra
Du tycker om: oj, det är måånga :D <3
Du inte gillar: hehe dom finns dom med ..

2 val:
Kaffe eller te: te ofc!
Vår eller höst: vår




hoppas det var roligt att läsa :P


PUSSAR // KATARINA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0