30 SECONDS TO MARS - KINGS AND QUEENS, AWSOME!

Tjabba tjena hallå!

Idag var det skola för första gången, och som vanligt så var som sjutusan trött som fan och hängig, igentligen vill man bara lägga sig under täcket och vara där i några år! Haha bara för mitt poetiska tal så blev jag fan sugen på att lägga mig och sova!
Nej ska nog faktiskt gå och lägga mig och titta på Herkules, min favoritfilm av disney!

Iallfall, just nu färgar min sis sitt hår från blont tull brunt vilket kommer bli sjukt fint! Det enda jag oroar mig för ar att hon kommer se äldre ut än mig, ja menar jag kom ihåg.. back in the old days, att jag såg alltid äldre ut med brunt hår än blont. Jag får helt enkelt hoppas på det bästa hööh.



/ Petra Attling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0