2 DAYS TO GO!

Tjabba!
Petra här, kom precis hem från Farsta med Katarina, och där träffade vi ju våra kära vänner Freja och Josefina, så då hängde vi ju med dem coolingarna.
Hittade en grymt snygg nyårsklänning till nyår.. plus julafton ;)
Och ikväll ska jag på bio och se ''Avatar'', superfunny eftersom den verkar verkligen som min typ av film, loove filmer med blåa gubbar i.. its sexy. Jag hoppas ni förstod att jag drev, men seriöst så är huvudpersonen mycket snyggare som blå gubbe än människa :o  





Snygg va? ;) våga inte säga nått annat, den går inte att lämna tillbaks because of rea.. Vilket var perfekt för mig som är jäkla pank efter alla julklapparna..

/ P e t r a

Kommentarer
Postat av: jonna

"men seriöst så är huvudpersonen mycket snyggare som blå gubbe än människa :o"

haha typisk petrakommentar ;)

och kläningen va himla fin!

och jag undrar. vad har du för program man kan ladda ner som man får musiken från youtubeklipp. alltså bara musik, ingen video. letat i ages!

THÄÄÄNKS!

2009-12-31 @ 11:27:57
URL: http://jonniisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0