12/15/09

Hejsan!
Har gjort lite matte.. i reklamerna på One tree hill, så kanske inte den bästa pluggningen hehe. Anyway, dagen flöt på med håltimme första lektionen, sen spanska där jag fick G-! Jag som trodde att jag skulle få typ VG, men jag får väl börja tänka på att jag verkar inte vara lika bra som jag tror jag e, faktiskt så suger jag fan på att tro låga förhoppningar om mig själv, vilket är både ett plus och minus.. hell.
Efter det så var det bild, där också där jag har för höga förväntningar på mig själv! Jag tror jag är MVG (vilket jag är förfan) men enligt jävla bildläraren är jag G! Jaa jag var också förvånad.

Nyårslöfte: Inte tänka ''fuck it'' till allting som handlar om skolarbete och träning.

Old Man- Neil Young

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0