torsdag

jahapp här sitter jag nästan helt osminkad (vet inte varför jag ville ha med det..?) och chillar. försöker plugga lite till högskoleprovet och hittils har jag kommit fram till att jag inte är helt dum i huvudet! matten förstod jag dock inte ett skit av (ingen surprise där direkt) men ska låna brorsans mattebok och försöka förstå bättre, menar det borde ju komma tillbaka efter lite repetion? har ju trots allt lärt mig skiten tidigare.
 
vad mer kan jag berätta? hmm. jo dagens händelse var när jag tog en liten prommis tidigare idag genom älvsjö. helt plötsligt börjar kvinnan på andra sidan gatan skrika rakt ut. hon skrek inget speciellt utan tog bara i från tårna och verkligen skrek. herregud tänkte jag vad händer? så ser jag att det är en tonårskille hon skriker åt. jag ser att han filmar henne samtidigt som har backar därifrån och garvar åt henne. sen skriker hon "jävla tattare! ni är svartskallar allihopa dra härifrååån!" och sen fortsätter hon skrika rakt ut igen. killen springer bort till sin kompis och dom går därifrån. tror inte riktigt att den där kvinnan var helt klar i bollen men missade vad som utlöste hela grejen. men det var väl det mest händelserika som hänt mig idag..
 
nej nu ska jag försöka att fortsätta med pluggandet!
/Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0