Home sweet home

alltså jag ger upp. blogg.se appen SUGER SÅ HÅRT! först skrev jag ett inlägg om åre som försvann spårlöst innan jag hann publicera det. sen skriver jag ett nytt och då säger den att bilderna inte går att ladda upp..? efter 10 försök till tog jag bort bilderna och då säger den att det inte går att publicera iallafall och att jag ska vara säker på att "inlägget har både text och rubrik". JA JAG ÄR SÄKER PÅ DET!! damp. haha ska lugna mig nu och försöka återberätta mina förlorade inlägg ist.
 
kom hem från åre i söndags. älskar åre och det var super mysigt! vi hade dock lite otur med vädret (haha stormarna förföljer min familj) sol första dagen och alla liftar var öppna. sen var ägget stängt resten av veckan pga "hårda vindar" haha kan man lugnt säga! skulle inte vilja vara där uppe när det var som värst. behövde knappt svänga i backarna för att motvinden tog emot en haha. sista dagen orkade vi inte ens ta oss ut i backen för att vädret spårade så mycket. vi spelade bowling och kollade i butiker ist! köpte en jacka hehe 8) sen på kvällen var det melodifestivalen och båda robin och anton gick vidare!!! så levde på den lyckan ett tag hehe.
 
tog tyvärr bara bilder från en av koasdagarna så bjuder på dom i brist på annat ;D pusspuss
/k
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0